ساحل عشق من

ساحل عشق من
سرزمین عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل عشق من و آدرس s.avazaghaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تنهائی . . . .

 

 

روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم...

تنهائی را دوست دارم چون نیست بی وفا...

تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام...

 تنهائی را دوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست...

تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست...

 تنهائی را دوست دارم چون در خلوت وتنهائیم در انتظار خواهم گریست...

وهیچکس اشکهایم را نمیبیند...

اما از روزی که تو رادیدیم نوشتم... از تنهائی بیزارم...

چون تنهائی یادآور لحظات تلخ بی تو مردنم است...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:ساحل عشق من, ] [ 22:6 ] [ sajjad ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 1588
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس تصادفي پس زمينه مشكي

<-PollName->

<-PollItems->



قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

جدول لیگ برتر

کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

جدول لیگ برتر

کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

جدول لیگ برتر

کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

جدول لیگ برتر

کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

جدول لیگ برتر

کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان